יום שלישי, 24 בספטמבר 2013

קיש קוטג`, פלפלים קלויים ונענע


הרבה דגים בים, הרבה מתכונים באינטרנט. וכל הזמן אני רצה סביב עצמי, רוצה להספיק הכל, לנסות הכל. אך יש מתכונים מסוימים שעליהם נכון לומר - לא מחפשים את הטוב מהטוב. נכון שאני עדיין ממשיכה לחפש (כי זה כבר דיאגנוזה...) אבל מדי פעם חייבת לחזור לישן, מנוסה ואהוב במיוחד. והפעם מתכון אחד כזה. מצאתי את המתכון בחוברת של "ביי בונוס" לשבועות משנת 2005 שאין לי מושג איך הגיעה אליי, אבל הכי חשוב שהגיעה והמתכון נשאר כאן לתמיד, עם כמה שינויים שלי. אין אצלי חג שבועות בלי הקיש המופלא הזה. ועכשיו גם לשימשוכם. ובתור בונוס משמעותי מאוד - השימוש בבצק עלים מוכן ומרודד מראש הופך את ההכנה לשפוטה ומהירה.
מצרכים:
בצק עלים מרודד (לפי גודל התבנית)
3 פלפלים צבעוניים (אצלי הפעם היו רק ירוקים)
1 בצל קצוץ
3 ביצים
גביע קוטג'
250 גר' גבינה בולגרית מפוררת
כפית נענע קצוצה
כף קמח
מלח, פלפל שחור
הכנה:
קולים את הפלפלים בגריל - בתנור מחומם מראש ל-210 מעלות כ-20 דקות. מוציאים את הפלפלים ומניחים להתקרר בתוך שקית סנדוויצים (נוח יותר לקילוף אח"כ). מקלפים את הפלפלים ופורסים לרצועות.
מטגנים את הבצל במחבת עם קצת שמן עד להזהבה.
פורסים את הבצק בתבנית ומהדקים היטב.
מערבבים את כל החומרים בקערה, כולל הבצל המטוגן ורצועות הפלפלים הקלויים ויוצקים על הבצק בתבנית. אופים כשעה בתנור שחומם מראש לחום של 160 מעלות.



מקור להשראה - חוברת של ביי בונוס, יוני 2005' שאני באמת לא זוכרת איך הגיעה לידי, יש שם בקושי עשרה מתכונים אבל מאוד שווים...

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה