יום רביעי, 25 בספטמבר 2013

על גגות תל אביב וגלידה של סוף הקיץ

איזה כיף זה - חול המועד. הפוגה קצרה באמצע החיים. לא מבינה את האנשים שמתלוננים שהחגים ארוכים להם מדי. מצידי - להאריך אותם עוד קצת, לפחות עד חוה"מ פסח. תענוג - שני "סופי שבוע" בשבוע, וכשעובדים - אז עובדים חצי יום. לקראת שלוש אני כבר בבית, אוכלים ארוחת צהריים יחד עם הילדים ומתכננים תכנונים לימי החופש הבאים עלינו לטובה. רק דבר אחד הייתי משנה - מזג האוויר. חמש מעלות פחות (לפחות) והיה לנו הרבה יותר כיף לטייל.
ביום עם הכי פחות מעלות חום נסענו לטייל בתל אביב - טיול עירוני בנווה צדק עם קצת בריזה מהים.
   
   
   
   
    
 ליד מרכז סוזן דלל בנווה צדק יש גלידריה טעימה, "גלידת סבתא". עם שם כזה - בוודאי היינו חייבים לטעום, ושם גם צילמתי את התמונה שבראש הפוסט ששימשה לי עכשיו כהשראה. מחכה לחורף שיבוא אבל בינתיים, לפני שהקיץ ייגמר (כן, כן, גם לדבר הזה יהיה סוף, כך אומרים...) שלפתי שמנת מתוקה מהמקרר, פודינג בטעם ווניל מהמזווה והחלטתי לשחק קצת במשחקי הגלידה. לצנן לנו את סוף הקיץ. יצא טעים :) אגב, אפשר גם לא להקפיא אלא לשמור במקרר וליהנות מעוגת גבינה...
 קסטה גבינה
מצרכים:
עוגיות ביסקוויטים (פטיבר)
1 שמנת מתוקה (32%)
500 גר' גבינה לבנה (5%)
1/2 כוס חלב
1 חבילה אינסטנט פודינג וניל
1/2 כוס סוכר
2 שקיות סוכר וניל
2 כפיות אבקת קפה נמס
2 כפיות אבקת שוקו
1 כפית אבקת קקאו
הכנה:
להקציף במיקסר חלב, שמנת מתוקה, אינסטנט פודינג, סוכר וסוכר וניל במהירות גבוהה כ-3 דקות. להוסיף את הגבינה ולהקציף כחצי דקה נוספת לקבל קרם חלק.
לערבב ביחד אבקת קפה, שוקו וקקאו.
לרפד תבנית אינגליש קייק ח"פ בשורה של ביסקוויטים. לצקת מעל הביסוויטים מחצית מקרם גבינה. לפדר במחצית מתערובת שוקו, קפה וקקאו ולהניח מעל קרם גבינה שנשאר. לפדר שוב בתערובת שוקו ולסיים בשורת הביסקוויטים.
לעטוף בניילון נצמד ולהקפיא.

גלידת אננס

מצרכים:
עוגיות ביסקוויטים (פטיבר)
1 קופסת שימורי אננס
1 שמנת מתקוה (32%)
250 גר' גבינה לבנה (5%)
1 אינסטנט פודינג וניל
1/2 כוס סוכר
גרידת לימון (כחצי כפית)

הכנה:
להקציף במיקסר שמנת מתוקה עם סוכר ופודינג וניל כ-3 דקות במהירות גבוהה. להוסיף גרידת לימון וגבינה לבנה ולהקציף כחצי דקה לקבלת קרם חלק.
לרפד תבנית אינגליש קייק ח"פ בשורה של ביסקוויטים. להרטיב את הביסקוויטים עם כמה כפות מסירופ אננס המשומר. לפזר חתיכות אננס מעל הביסקוויטים (כשני שליש מכמות האננס).
לסדר את הקרם מעל הביסקוויטים והאננס. מעל הקרם לפזר שאריות האננס ופירורים משניים - שלושה ביסקוויטים נוספים.
לעטוף בניילון נצמד ולהקפיא.

המשך חג שמח לכולם. חבל שעוד מעט נגמר...

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה