יום חמישי, 26 בספטמבר 2013

לחם, לחם, פחמימות



אני מאוד אוהבת לחם. פרוסת לחם טרי עם קרום עבה, קצת חמאה מעל - מעדן. למרוח מעל החמאה קצת דבש או ריבה - מעדן כפליים. וקלוריות כפליים. זאת גם הסיבה שאני לא מנסה לאפות לחמים בבית (אה, וגם כי זה לוקח ים זמן וסבלנות שאין לי). המשפחה פחות אוהבת לחם, ואם אשב לבד ואוכל... ואוכל.... אפילו בלי חמאה וריבה - זה לא ייגמר בטוב. גם ככה הילדה כבר כמעט בת שנתיים, ואני עדיין נוח לי עם התירוץ של "אני אחרי לידה". יופי של תירוץ, יחזיק לפחות עד גיוס הצאצא, ואז אני כבר אעשה דיאטה - מגעגוע
אוהבת להסתכל על מתכוני לחם, למרות שטרם ניסיתי להכין בבית. אותו הדבר לגבי עוגות שמרים. גם בגלל הזמן והסבלנות שנדרשים למתכונים אלה וגם בגלל התחושה ששמרים זה "מגרש של גדולים", מצריך ידע שלי בינתיים אין. ומיקסר גדול וחזק שגם בינתיים אין לי. ועד שיהיו , אפשר להכין גם סוג של "לחם מזויף", ללא שמרים, ללא משחקים ו... מאוד טעים. ניתן לשחק עם סוג וכמות הגבינות וגם עשבי תיבול.
"לחם" גבינות ובצל ירוק



מצרכים (ל-2 תבניות אינגליש קייק):
1.5 כוסות קמח + 1 כפית א. אפיה
250 גר' גבינה לבנה 5%
3 ביצים
100 גר' יוגורט לבן חמוץ (סגנון "דנובה")
100 גר' גבינה בולגרית מפוררת
100 גר' גבינה צהובה מגוררת + עוד גבינה צהובה מגוררת לשכבה העליונה
בצל ירוק קצוץ
תיבול: מלח, פלפל שחור
הכנה:
לערבב את כל המצרכים יחד. להעביר לתבניות, לפזר גבינה צהובה מגוררת מלמעלה.
לאפות בתנור מחומם מראש לחום של 180 מעלות כ-35 דקות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה